Leveringer

Hvorfor må jeg vente så lenge på produktet ?

Våre produkter kommer fra polske produsenter som spesialiserer seg i produksjon av individuelte bestillinger. Dette betyr også at dine bestillinger er produsert spesielt til deg. Fabrikkene vi samarbeider med produserer ikke produkter som du kan finne i store butikker for små penger men bare i luksusliv showroom i hele Europa. Dette betyr også at dine bestillinger er produsert spesielt til deg.

Fraktkostnad

Vi leverer alt du har kjøpt hos Husea.
Vi samarbeider med Bring og PostNord og leverer til hele Norge.

Hvis du har spørsmål, kan du kontakte oss.

Når kan jeg forvente å få levert min ordre?

Vanlig henter vi produktene fra fabrikker ca 4-6 uker fra bestilling dato. Da trenger vi levere produktet rett til deg som tar ca. 1-2 uker.

Send oss gjerne en Emil på kontakt oss dersom du trenger mer presis opplysning om levering. Når varen nærmer seg, vil vår transportør ta kontakt for å avtale levering. Vi sender ut ordren din så fort faktura prosessen er gjennomført. (Se linken).

Hva koster levering?

Vi sender alle våre forsendelser med  Postnord over hele Norge. I kassen kan sjekke fraktprisen. Fraktprisen er avhengig av vekt på det du har bestillt, frakttype og ditt postnummer. Du vil se fraktprisen når du legger varen i handlekurven.

Transportskade.

Det er viktig at du kontrollerer om det er de rette varene som er levert og om de er påført synlig skade.

Hvis det er emballasjeskade må dette anmerkes på kvitteringen til vår transportpartner ved mottak for å gjøre forsikringen gjeldene. Transportskader må rapporteres direkte til transportøren og til Husea AS kontakt oss med bilder til oss så snart som mulig. Det er kundens ansvar å sjekke varen med mottagelse, og notere evt. mangler ved overtagelse av varen. Hvis ikke kan et krav om erstatning bli avslv ått hos transportøren.Vi anbefaler å åpne forsendelsen / emballasjen umiddelbart etter mottakelse for å sikre at innholdet ikke er skadet. Det er viktig at kjøper gir fullstendig melding på eventuelle skader som har oppstått med informasjon om ordrenummer, sporingsnummer på pakken, bilder av skadene og beskrivelse av skaden som har oppståt.

Hva skjer, hvis jeg ikke er hjemme på leveringsdagen?

Vi gjør oppmerksom på at hvis sjåføren ikke får levert møbelet fordi det ikke er noen hjemme, vil du dessverre bli fakturert for en ny levering.

Jeg bor i annen etasje, blir varen båret opp til leiligheten?

Nei, standartleveringen skjer kun til første dør på gateplan. Det er mulig å tilkjøpe oppbæring/innbæring aw din vare. Ta kontakt med Husea på kontakt oss.